pepzi.bloggplatsen.se

Alla inlägg under januari 2011

Av pepzi - 31 januari 2011 17:34

Jag fick " Lotta " Vilken som skulle vinna för alla hade rätt när jag "Lottade" Så kom..Elon00!  du ska ju få ett dipblom också!:   Så vad tycker du sötnos? Fin? Jag blev sådär för jag fick brotmon igår när jag skulle lägga mig 9.  Och när ska vi ha intervjuen? Komentera Elon när.Vilken dag vill du vaar helt ensam med mih? Komentera Elon!

 

Och den andra "Gissa kändisen" kommer nu! Det börjar på Sept..... xD   Lycka till! Likadant pris blir de så bläddra neråt eller kategorin Tävling! Det rätta svaret där av Miley Cyrus XD och vinanren utses tionde februauri!

Av pepzi - 29 januari 2011 16:51

Klicka här för att höra bloggen har blivit hackad..:(


Den som försöker byta lösen gör så att jag inte kan visa bilden til musiken tack så hemskt mycke för den som håller på!


Och chatta gärna i chatt-boxen och jag vill ha min blogg på panfulistaaaaan!

Av pepzi - 29 januari 2011 13:51

     I Love you 4-ever! <3 :P

Av pepzi - 29 januari 2011 13:28

  

Komentera och ställa frågor till mig för jag svarar på dem  Så snabbt dem kommer så..ja..svarar jag på de!


Och jag kommer inte hinna blogga så mycke med alla läxor   Men när jag e klar så kommer de ett inlägg! :) <3

Av pepzi - 27 januari 2011 16:16

Jag ska ha en tävling och det går ut på..att man ska gissa kändisen.Priset är att bli nämnd i bloggen och bli intertjuvad OCH om man har en blogg så ska såklart den bli nämnd i bloggen efter varenda inlägg tills den andra tävlingen!  och man får en hel panfu dag med mig!

 

Här kommer gissa kändisen!

     Vinnaren kommer utses den 31 Januari så ni har bra tid på er!

 

Och jag ska på en killes kalas på laserdome de är as coolt där inne i de svarta rummet de finns sakaer och sånt xD

   Jag ska själv ha mitt kalas där när jag fyller 10!   

 

//pappare

 

p.s kan inte skriva så mycke har as dålig uppdatering! :(

 

p.s.s Jag godkänner inte komentarerna så andra inte kan se!  

Av pepzi - 26 januari 2011 15:31

Guldpanda jag frågade papap han sa först naj sen sa HAN OKEJ PÅ FRIDAGAAAAAAAA men jag kanske ska ha 3 månader elr tolv hoppas tolv

Av pepzi - 26 januari 2011 15:22

Om en timme så kommer de musik sen ett redigt inlägg ok?

 

Förlåt så hemskt mycke men jag ahr saker att göra!    

Av pepzi - 25 januari 2011 17:02

Det gick as bra hos tandläkaren. Jag fick ta salva innan den bedövningen det kändes som en myra gick på tandköttet..  Sen slapp jag matte, en rast och fruktstunden..Och min tandläkare gädde mig en svart rosa penna som de stog "I    My Teeths   " xD Haha.Sen på trealektionen nu ni..ska jag säga vad mina två kompisar gjorde? "jaaa" Okejvi ritaden hela lektionen.

Alltså, vår riktiga lärare va sjuk eller nått..vet inte XD

Så vi fick vara med en annan klass, vi skulle egentligen göra Matte och läsförståelse..men när den "Vikarien" Kom så satte vi ner huvudet i boken.As snabbt Roligt va?   Hehe..Sen har de kommit vår till Panfu fiffigt..  Och dem avslöjade i bloggen att..     Jaaaa då kan jag byta stil så kanske en kille frågar ;) Hehe ne skämta vem vill ha mig..? Om en skulle vilja ha mig är de bara att unyttjas..Juste men..Terassen's golv va inte så fräsht när snön gick bort minsann..  Usch Eller ne de e ju pandu med pandor så de passar rätt bra!  Och jag ahr blivit fadder till en panda jag döpte henne själv.När man blir en fadder över en panda så är de en egens så jag har en egen panda på riktigt men jag kan itne mysa med den eller leka..  Nu orkar jag inte skriva mer..

 

Musik..:

Tryck här för denna blgog vill att ni ska trycka HÄR!!  

Bra dålig? Jag tycker om den för det va faktist längesen man hörde på den!


//pappare

Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards