pepzi.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2011

Av pepzi - 29 april 2011 20:49

Kolla vad Elsa gjorde till mihh   :   Hahaha <3 Men nu ska jahh säga vrf jahh nt bloggat så mycke ... Pga liv skola plugg läxor å ... SSOOOOOL   


Dagens låtttt :)


Baby goodbye - E.M.D

 

Av pepzi - 25 april 2011 17:16

Favo låt *Sry att jahh nt bloggat..pågrundav Livet utanför datorn xDD o nt orkat :(

Av pepzi - 17 april 2011 11:41

I Löövee It:


  Sötnos!


Vad tycker ni hur min skalle ser ut skriv gärna en komentar..


xD


//Patricia

Av pepzi - 17 april 2011 11:27

Haha, Elsa och jag gjorde ego-bilder med skype's stilbild XD


Ni har ändå aldrig sett mihh på bloggen så skriv gärna, en komentar hur vi ser ut :) :) <3


Min egobild:

     


Elsas egobild!

     


Vi tillsammans *Jag va fliter-Lina   *

  Hahah ego bilder asså!


Men de kanske kommer mer lite senare..*hodt host* Kanske XD


//Patricia :)

Av pepzi - 12 april 2011 16:39

JAG SLUTAR MED BLOGGEN!


JAG FÅR INGA KOMENTARER, INGA FRÅGOR SÅ JAG KÄNNER MEJ ENSAM



HEJJDÅÅH JAG KANSKE KOMMER OM JAG NÅGON GÅNG FÅR SE EN KOMENTAR! MEN NEJ DE KOMMER INTE ATT HÄNDA ! :( :(


ÄLSKAR DIH BLOGGEN MEN NU SÄGER JAG: LÅT DINA LÄSARE GÖRA VALET.

VALET BLEV ATT SLUTA FÖR DE E BAH EN SOM TITTAR PÅ MIN BLOGG HELV!!!!!eE VAD HAR JAG GJOOOOOOOOOOOOOOORT?


ADJÖÖÖH


//PATRICIA

Av pepzi - 9 april 2011 20:00

 Srry för uppdate..hade juhh glömt bloggen, fyy baja baja patricia  

Jag tänkte att ha en tävling! ((Sago-tävling)) Jag börjar sen komenterar ni fortsättningen.. jag skriver nt så mycket! Dåååå Börjar JAG.


Heart- av patricia del 1


Det var en gång en flicka, flickan var elva år gammal.

Hon hette Sofiah, hon hade två bästa kompisar Klaris och Allems.

Sofiah hade ingen mamma eller pappa hon bodde i barnhemmet, hon hade

ett tuft liv.

Varje dag var det någon som retade Sofiah och hennes bästa kompisar Klaris och Allems!

En dag vaknade Klaris och undrade hur mycket klockan var, hon gick till Allems och frågade honom.

-Vet du hur mycket klockan är? viskade Klaris

- Nej, men Klaris låt mig sova! viskade Allems tillbaks.

- Aa, jag vet nog varför du är så himla trött som du är, sa Klaris

Hon trippade försiktigt flinande ut ur Allems rum.

-Kvinnor, vad behöver man dom till? sa Allems innan han somnade.

Klaris gav inte upp! Hon gick till Sofiah istället.

-Sofiah, bästis, var inte som Allems, men vet du hur mycket klockan är ? sa klaris.

-Klaris, du kan väl fråga fröken? viskade Sofiah.

-Men åh, du va ju precis som Allems! Jag undrar ju bara hur mycket klockan är halv-skrek Klaris i Sofiah's öra.

-Lugnt, lugnt, lugnt! Ta tre stora andetag, bra! Nu kan du vänta tills jag kommer, sa Sofiah.

Då när dom gick till köket upptäckte dom något förfärligt...

Fortsättning följer!


Jag vet jag vet deehh va lite men sen ska DU skriva fortsättningen!


Aja dagens låt, On the floor Jennifer Lopez, pitbull

Av pepzi - 5 april 2011 17:39

Fin design vaah ?


Det får va dagens fråga!


//patricia


p.s förlåt om de va litet inlägg..xs

Av pepzi - 5 april 2011 16:07

Okiee detta är inget att skratta åt så knipp igen truttarna..

  1. Jag har blivit besviken från min hamster för han nt ville ha morot!  

2. Jag kommer aldrig få se min mamma lika länge som jag fick innan..-.-"


Det som är nr 2 är det ni nt skulle ..skratta åt.


Historian..:

Alltså, jag satt vid datorn och pratade med pappas sambo (Sambo är alltså hans flickvän trevligare att säga sambo XD) Hon skulle på skolmötte med sin dotter och hennes kompisar med deras mammor, jag vet inte riktigt vad dom skulle göra men något skulle dom göra.

Så jag blev själv hemma då blev jag lite sugen att titta hur det var hos http://www.panfu.se. Jag chattade lite sånt och så, men då sa jag "Hejdå" o.s.v..Jag gick in i köket och tog mat sedan när jag hade ätit maten och desserten (desserten är efterätt).

Pappas sambo's enna barn kom hem precis när jag satt mih vid datorn igen!

Vi sa hej o.s.v när han gick till sin data och jag till min så efter fem minuter.Så ringer ngn de va mamma som berätta de.. då..

Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards