pepzi.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Moviestarplanet

Av pepzi - 1 september 2011 19:47

Min gubbe i moviestarplanet:

  Hehe Jag heter emma00091 bli gärna vän med mig :) Jag godkänner alla xD Och jag e vip :) Hehe snygg bild då :DDDDDDDDDDD

 
 
Ingen bild

Din älskizz! ;**

11 september 2011 09:27

Aww, hur söt kan man bli?? :o Bara så ni vet, det är jaaag 8)

Ses! :D ;** Pözz o Krömizz xD

pepzi

11 september 2011 18:48

;**

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pepzi - 12 oktober 2012 23:25

baby you light up ma world like nobody else.   (visar mina vänner på stardoll hur jag ser ut, så visar dom sej, lol xDDD) ...

Av pepzi - 29 augusti 2012 17:16


samt, DE E INTE MIN BLOGG, JAG VISAR BARA MINA ÄLSKLINGAR HUR JAG SER UT. -.-   ...

Av pepzi - 8 augusti 2012 12:55

en tjatade, ok? :c

Av pepzi - 20 maj 2012 11:43

Sorry Elvira, tyckte jag bara var ful, så jag tog en bild från google, när jag visade mej..:(   de e riktiga JAG, sörrrrrrry ! :( (lånar syrrans blogg, som fick denna bloggen, som bloggen fick från en annan bloggare) :((( ...

Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards