pepzi.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2011

Av pepzi - 16 september 2011 07:40

  Jag e den andre från vänster sidan tjejen som e lång xD Bredvid mej e den lilla Moa :) Och sen den andra bredvid som hänger på mej var min förra bästis :) Och sen alla killar x)

*Tänker*- Snygg Outfit, Patricia.. *noooot* -.-

 

Jag har ju blivit längre för de va innan sommarlovet :) Jag tror jag ska lägga upp mer bilder ;D


    Jäkla vilka snyggingar vi är alla skulle se konstiga ut xD Mest jag O.O

Av pepzi - 11 september 2011 09:19

Min Älskling!!!!!!!!!

Hon Och Jag E Gjorda För Varann


Hehehehe :33


Dixii:

Ålder: 9 <3

Intresse: Flumma Meh Meii :33

Favo Mat: Inte Vet Jag >;O

DataSpel: www.Moviestarplanet.se

Kär: Hemligt

Klädsel: Snygg :D


Detta e min bff i msp <3   

Av pepzi - 1 september 2011 19:47

Min gubbe i moviestarplanet:

  Hehe Jag heter emma00091 bli gärna vän med mig :) Jag godkänner alla xD Och jag e vip :) Hehe snygg bild då :DDDDDDDDDDD

:D

Av pepzi - 1 september 2011 17:16

Ursäkta mej :/// Har varit med kompis x( Vi har haft SKIT kul    Nu har jag min gamla bästis som bästis igen ^^ Men iaf vi..   Lixom vi... Köpte glass.. Va på en lekplats och tog bilder tyvärr får jag inte lägga upp dom för min kompis ... -.- bästis* xD Men jag ska inte prata om panfu för de e bara .. tråkigt x) Fast jag känner en som läser min blogg och hon heter Moa ^^ Heejj Moa xDDDDDDD

  mina fötter på havet i lettland till östersjön ute på havet<3<3<3<3<3<3

Heheheheh...  

Dagens musik:

Älskar videon, jag kommer inte orka blogga mer ikväll så de blir imon efter skolan :) <3 Love And Peace   


/patricia   


p.s komentera så jag vet om jag äns har läsare? annars lägger jag ner bloggen.

Av pepzi - 1 september 2011 07:15

Jag vaknade tidigare än vad jag skulle, bara för att hinna blogga innan skolan x) Visst e jag så snäll ^^ Min favorit låt heter Jar of hearts med Christina perri jag tänkte lägga ut den musiken för den e bara för bra <3¨

Lyssna på den<3 Hela -.- :D


Jag ska dra till skolan nu x( idag ska vi ha.. hm... Jag vet inte xDD Men jag går i 4B :) den klassen e bara för bra


Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards