pepzi.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2011

Av pepzi - 13 juli 2011 17:25

Hörni! Gissa vem som har skrivit brev till Sally?

Japp precis, Edward!

Ni får se brevet imorgon!

Nehe kan ni inte vänta?

Här kommer jag att skriva vad han har skrivit!


Heej Sally!

Jag eeeh undrar om eeeeh....vi kan träffas vid piratbaren

så bjuder jag på en läsk.

Asså imorgon!

Hoppas vi eeh....ses.....puss  




Awww gulligt vah?!

Äsch jag struntar i att lägga ut brevet nu när han skrivit!

Han kommer säkert skriva om det imorgon kväll!!!

  Woow cool bild hahaha!

Men den är cool! För att såhär ser internet ut!

Det är en karta av internet   

aja ni hör väll från Edward imorgon pözz pözz

 

Av pepzi - 11 juli 2011 22:48

  Haha 22:50 var klockan då!


Hehe alla ville va med på bild

Av pepzi - 11 juli 2011 22:42

Hej Skoen och jag vill jätte gärna ha vår blogg på panfublogglistan!


skoen och jag vill jätte gärna ha vår blogg på


panfublogglistan!




de skulle vara jätte snällt då! Om vi fick med vår blogg på panfu-blogg-lista!


puss o bye


//pappare ♥

Av pepzi - 10 juli 2011 13:13

   Hej hej alla pandor!

Idag gick jag och Edward runt på massor av ställen som ni ser var vi på shönhetsalongen!

Han tyckte det var ur trist Hihihi!



  Hihi sen lekte vi kurragömma inte lika kul  

Jag hittade inte Edward eftersom han gömmde sig bakom mig HEEELLAA

tiden lol.





  Vi åkte äveen båt men då hände det hemska.   

Edward ramlade i och bröt foten   


Vi gick till sjukhuset    Stakars Edward han var helt

förtvivlad när jag skulle gå  




Vi får hoppas att han mår bra snart!

kram en ledsen skoen      

Av pepzi - 10 juli 2011 09:36

Tja Alla :D


Såg att skoen's bolly har skrivit o så men då kmr jag med bilder   


PANFU!: (jagg o Sally min pingoo)


När vi åker vattenrushkana! Sally är för envis idag! Hon ville inte ha en egen ring att åka ner. För hon ville SPRINGA ner istället! Ni får se.

 


Sen skällde jag på Sally att hon skulle ha skadat sig o så, då gick hon hem. Sen kom hon tillbaka o sa att vi skulle till piratön.. Jag visste inte varför men sen när vi kom fram. Då hade hon dukat upp så fint med piraten.

Piraten fick kakor av Sally sen gick han!

 

Sally..

Schh Sally kommer nu ..va tyst!



hej pappare :D visst dukade jag fint? ^^

hihihi

eller jag och piraten dukade  

Pappare? :(

Är du däääärr?

Inlägget är slut efter musiken JAG VALDE   


Braa :D Single Ladies - Beyonce Är Bästt!


//sally

Och pappare




Av pepzi - 10 juli 2011 09:19

   Titta vi hade en liten fest

i min trädkoja! Doms som var där var Nuuuu1 Danny8 och Christofferoshcar!

Det vart lite kaos när jag ......Ja ni ser  

Hahaha iallafall, Idag ska jag ha en liten släkt fest efter som jag fyllde

år den 2 Juli  

Oj nu ska jag baka vi ses!    Don't get it Wrong!¨

 

Av pepzi - 9 juli 2011 21:01

  Titta det är min bolly :D Han heter Edward^^ Han kanske kommer skriva någon gång oj han vill visst skriva här han kommer här : Tjena det är jag

som är Edward! Ehm jag ville bara säga

hej men jag vet inte vad jag skulle skriva!

Hehe det var Edward men nu är det jag

förresten jag har ändratr färg på texten hahaha 

Muhihihi vi sees    

Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards