pepzi.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av pepzi - 27 juni 2011 18:34

Badat precis   


Bild:

 (Helt nyyyeh)

 

Av pepzi - 23 juni 2011 07:26

I'm sorry jag vill typ nt skriva.. tycker typ att de e tråkigt.. men jag kommer tbx i juli för då .. SKA JAG BÖRJA SKRIVA OM PANFU!     


/Patricia


p.s förlåt

p.s.s Förlåt förlåt förlåt förlååååååt.

p.s.s.s ketchup ketchup ketchup punkt xD

Av pepzi - 22 juni 2011 14:07

   Hehe och Elsa är i hörnet där och kollar på bolibompa och tjattar att hon vill ha datorn. Då säger jag, NEEEEEEEEEEJ xD

Av pepzi - 7 juni 2011 18:59

Musik av Mao Ha xD

Min Maskot

 

 

Holl koll på tiden!

Min (Pap) Favvo

Topp Musik Lista :)

Gästbok

Här är Patricia


Hej Alla sötnowsar, välkommen! :)

Fråga mig om vad som helst

11 besvarade frågor

Här kan ni rösta!

Vill ni komentera?
 NEJ!
 JA!
 Jag orkar INTE!
 Jag orkar men jag vill INTE!
 Jag vill INTE!

Panfu ;)

Sök i bloggen

Chatta gärna, men inget dumt!

Lavalampa!

Mina senaste inlägg

Vad jag skriver om

Läs allt vad jag har skrivit!

Bloggar, Spel sidor :)

RSS

Besökare!

Översättning!

Välkommen


Ovido - Quiz & Flashcards